Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kapcsolat: nakiakiraly921@gmail.com

Csak erős idegzetűeknek: felgyújtotta anyja a 2 éves babát /képekkel/

2013.08.22. 09:15

A brit Terri Calvesbert (15) élete már sosem lehet olyan, mint átlagos kortársaié. Majdnem kétéves volt, amikor édesanyja véletlenül rágyújtotta a hálószobát, ezzel örökre megpecsételve mindkettejük további sorsát.

Terri anyja, Julie Minter még 1998-ban vált és költözött el férjétől, ám annyira hiányzott neki a lánya, hogy visszatért a családi otthonba, és azt tervezte, ha megfelelő körülményeket tud biztosítani kettejük számára, magával viszi a kicsit is.

Egy végzetes éjszaka azonban máshogy alakította az életüket.

Terri jó alvó volt, de azon az éjjelen egyszerűen nem akart nyugton maradni. Sosem dohányoztam a házban, ám akkor valamiért mégis rágyújtottam, és miközben a szavaimmal próbáltam nyugtatni őt, letettem az égő cigarettát a kisszobájában.

- idézte fel emlékeit elcsukló hangon Julie.

- Gondoltam, majd kifárad a sírástól és elalszik, ezért nem is mentem vissza, de amikor már vészjóslóvá váltak a sikítások, mégis újra benéztem.

Az asszony a felcsapó lángok és fojtogató füst láttán azonnal pánikba esett, ezért nem is jutott eszébe kimenteni a lányát, ehelyett azonnal hívta a segélyhívószámot és nagy nehézségek árán kinyögte, mi a baj. Amíg a segítség megérkezett, próbálta saját maga megfékezni a tüzet, persze hiába.

Az is csoda, hogy Terri egyáltalán életben maradt. Az őt kimentő tűzoltó elmondta, a leányka teste annyira sötétre perzselődött, hogy először azt hitték, egy fekete játékbaba fekszik a kiságyban. Még mesterséges lélegeztetést sem tudtak végrehajtani rajta, olyan keményre égett a szerencsétlen.

Kétszer is újra kellett éleszteni, míg végül úgy-ahogy stabilizálódott az állapota, s még utána is hosszú ideig küzdöttek az életéért az égési osztályon

- Néhány hete tarthatták bent a kórházban, amikor egyik látogatásom során a kezemben tartottam, és a baleset óta először szólalt meg, azt mondta: “Anyu!”. Szemeiben szeretet csillogott, hálásan nézett fel rám, és nyoma sem volt rajta a neheztelésnek. Ettől még borzasztóbban éreztem magam.

- zokogta Julie, aki a válás után eltávolodott Territől, s még az öngyilkosság gondolata is többször megfordult a fejében.

Négy éve azonban újra egymásra találtak, és Julie azóta is rendszeresen látogatja a bátor, jószívű tinilányt exférjénél, Philnél, aki otthagyta gyári munkáját, hogy Territ ápolhassa.

- A lányom csodálatos ember, folyamatosan biztosít arról, hogy nem neheztel rám, pedig az egész az én hibám. Az ő szeretetéből merítek erőt.

- mondta halvány mosollyal az arcán a 35 éves asszony.

Terri összesen fél évet töltött kórházban, ezalatt 40-szer végeztek rajta bőrátültetést, jelenlegi arcáról itt láthatsz fotót:

A bejegyzés trackback címe:

https://nakiakiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr65470622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása