Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kapcsolat: nakiakiraly921@gmail.com

Két szabadkai fiún átgázoltak a cigányok, egy lányt az autó után kötöttek és úgy kínozták

2013.08.21. 09:16

Szabadkán vasárnap hajnali fél kettő és három óra között ugyanaz a két cigány három embert is megkínzott. A Magyar Szó nem hivatalos információi szerint elfogta őket a rendőrség.

Elsőként a 18 éves Aleksej Bojogovićot támadták meg. Az egyik bárból tartott hazafelé hajnali fél kettő körül a Jovan Mikić utcán, amikor lassított mellette egy sötétzöld Passat gépkocsi. A vezető megkérdezte tőle, hány óra van. A fiú megnézte telefonján és válaszolt. Aleksej a járdán ment, az autó meg lépést tartott vele. Aztán egy pillanatban az autós gázt adott és elhajtott, a fiú ekkor befordult a Santić utcába, mert rosszat sejtett. Az autó követte, előbb lassan közelítettek, majd mellé hajtottak és mondták, adja oda kis táskáját, amiben a fiú elmondása szerint nem volt semmi csak a telefonja meg a lakáskulcsai. Szaladni kezdett,hogy beugorjon valamelyik ház kerítésén, de mind túl magas volt. Utolérték, elütötték és áthajtottak rajta. Aztán azonnal hátramenetre kapcsolt az autó és újra átmentek rajta.


Aleksej csodával határos módon élte túl a támadást
- Mindenre emlékszem, arra is hogyan súrolta a bőröm a betont, arra is, hogyan gördültek rám a kerekek. Azt is éreztem, amikor az állam a betonnak ütődik. Amikor másodszor is áthajtottak rajtam a földön felültem és odajöttek, hogy adjam oda a táskámat. Nem akartam nekik odaadni, de ketten voltak és kitekerték a kezemből, engem meg otthagytak a földön. Két roma fiú volt. Az, aki az autót vezette kövérebb és idősebb volt, mellette meg egy vékony alkatú, szerintem fiatalkorú fiú ült. Feküdtem az úton és kiabálni kezdtem segítségért, de senki sem jött ki. Hosszú percek múltak el. Vagy fél órába tellett, mire egy távolabb lakó nő kijött és hozott vizet, meg hívták a mentőket. Aztán többen is összejöttek és megtalálták a kocsi rendszámtábláját, ami akkor szakadt le, amikor először áthajtottak rajtam. A sérüléseim nem életveszélyesek, de tele vagyok égési sebekkel. A kocsi kerekei olyan forróak voltak, hogy mind megégették a bőrömet. Az államból hiányzik egy darab, és a csípőcsontom körül is van egy valóságos lyuk, mintha belém lőttek volna. Az orvos azt mondta, a lehető legjobban jártam, sokkal nagyobb bajom is történhetett volna. A medencecsontomból tört le egy darab, de ez enyhe sérülés ahhoz képest, ami történhetett volna. Nem is értem hogyan maradtam egyben – mesélte Aleksej.
Az ugyancsak 18 éves Seleza Valentin szintén abban a bárban volt, mint Aleksej, de másik társaságban és ő félórával később indult haza, ugyancsak egyedül. A Majsai-híd lábánál az autóból szóltak hozzá. Nem értette, mit kérdeznek, magyarul válaszolt, ez nem tetszett nekik, úgy látta, átváltott hát szerb nyelvre. Megkérdezték tőle hol lakik, ő nem mondta meg. A fent említett két cigány ekkor nekiesett és összerugdosták, majd betették az autóba és tovább verték, és követelték, mondja meg, hol lakik. Valentin nem árulta el, mert tudta, hogy ki akarják rabolni a családját. Egy idő után behajtottak egy mellékutcába, véletlenül éppen Valentin utcájába, és kilökték az autóból aztán áthajtottak a lábán. Valentinnak 10 helyen eltört a lába, a fején is vannak sérülések és az ütlegelés nyomai a testén is látszanak.

Valentin magyarul válaszolt - nem tetszett a cigányoknak
- Másfél óráig szenvedtem, mire a szomszédok kijöttek és kihívták a mentőket. Kúsztam, csúsztam, másztam a fájó lábammal. Bekopogtam az ablakon, csöngettem, kiabáltam magyarul, szerbül, de senki sem jött ki.
Todorović Kata azt mesélte, valamivel két óra után valaki elkezdett megállás nélkül csöngetni nála. Ő egyedül él, nem mert kimenni. Ezt megelőzően hallott kerékcsikorgást, de azután csend lett. Amikor valaki elkezdett csöngetni nála, akkor ő úgy hallotta, hogy egy hang azt kiabálja, segíts.
Valentin csengetett és ő kiabált magyarul is meg szerbül is, hogy segíts Katica. Végül valaki mégis meghallotta a szerencsétlen fiú kiáltásait.
- Amikor kijöttek a mentősök, elláttak és betettek a kocsiba, nem sokkal később egy szőke lányt is hoztak. Halványan emlékszem rá, hogy tőle 300 dinárt követeltek, de nem volt neki, és az autó után kötötték, úgy húzták.
A Magyar Szó nem hivatalosan úgy tudja, a rendőrség megtalálta a szadista cigányokat.
Frissítés: Kiskorú mindkét szadista cigány - a 14 éves retket már befogták
 
A szabadkai rendőrség vasárnap kiadott közleményében az áll, hogy két kiskorút gyanúsítanak a (nem csak) szabadkaiak körében nagy felháborodást kiváltó esettel kapcsolatban. Az egyikük egy 14 éves szabadkai "fiatal", akit előállítottak, a másik gyanúsított még szökésben van.
A közlemény szerint rablás és rablási kísérlet elkövetésével terhelik őket – szombat hajnali 2 óra 20 perc és 2 óra 40 között három különböző helyszínen támadtak rá három személyre a szabadkai Vasutas és Kertváros helyi közösségek területén. A közlemény így fogalmaz: „alapos a gyanú, hogy a személygépkocsit hajtó kiskorúak a sértettekre autóval támadtak, a fizikai leszámolás után pedig a sértettektől elvették a pénzüket és a mobiltelefonjaikat”.
Majd folytatják: „a két 18 éves sértett esetében a Szabadkai Kórházban súlyos testi sérüléseket állapítottak meg, a megtámadott nő, akitől a gyanúsítottak ellopták a táskáját, leesett a kerékpárjáról, és könnyebb testi sérüléseket szenvedett”.
A 14 éves előállított ellen a bíróság 30 napig terjedő előzetes letartóztatást rendelt el, a szökésben lévő társa ellen pedig, miután megtalálta őt, a törvényes előírásnak megfelelően jár majd el a rendőrség, áll a rendőrségi közleményben.
forrás: kuruc.info

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nakiakiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr425469182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása